jäsentiedote

3.1.2022

Jäsentiedote 12.1.2022

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL on julkisella ja yksityisellä hyvinvointipalvelusektorilla työskentelevien ammattiliitto. Haapajärven yhdistyksen toimialueena on Haapajärven kaupunki. Sen tarkoituksena on koota julkisilla ja yksityisillä hyvinvointialoilla työskentelevät ja opiskelevat liiton toiminnan piiriin. Osasto on perustettu 6.3.1966.

Haapajärven JHL 395 ry:n toiminta painottuu kuntalaisten palvelujen ja jäsenistön työpaikkojen turvaamiseen sekä paikalliseen edunvalvontaan. Osaston tulevaisuuden tärkein tehtävä on edelleen työpaikkojen säilyttäminen kunnallisina.

Hallitus kokoontuu kuukausittain ennakkoon sovittuna päivänä ja tarvittaessa useamminkin.

Vuonna 2018 painopisteinä on saada toimiva yhdistysrakenne, joka seuraa edunvalvontaa tehokkaasti ja myös kehittää yhdistystoimintaa tukemaan jäsenhankintaa sekä saada jäseniä osallistumaan aktiivisemmin yhdistyksen toimintaan.

Innostamme yhdistyksen toimihenkilöitä ja jäsenistöä käyttämään JHL:n järjestämiä yhdistysjohdon- ja ammattialakohtaisia koulutuksia.

Etuudet:

• 10 uintikertaa Haapajärven uimahallissa, näytä jäsenkorttisi kassalla! Jos olet työtön, opiskelija tai eläkeläinen, todistus ko. asiasta mukaan niin oikea maksu kirjautuu meille.
  • Matka-avustuksella tuetut reissut
  • Lippu Kopolan teatterin esitykseen
  • Virkistystoiminnan osalta kuulostellaan jäsenistön toiveita
  • Edullinen mökkilomailu Jyrkilässä