Mökki tiedotteet

HAAPAJÄRVEN JHL RY OSASTO 395

JYRKILÄ

Osastollamme on viihtyisä kesämökki Pihtiputaalla, Saanijärven rannalla. Matkaa sinne on Haapajärveltä n. 65 km. Mökin osoite on Sointulantie 165.

Mökissä on tupakeittiö, makuuhuone, sauna, pukuhuone ja terassi. Vuodepaikkoja on 6 henkilölle ja pihalla sijaitsevassa huvimajassa 2 henkilölle (kesällä). Vuodevaatteita 4 hengelle. Pussilakanat, aluslakanat ja tyynyliinat on tuotava jokaisen mukanaan.
Mökki on sähköistetty ja liitetty vesijohtoon sekä omaan jätevesijärjestelmään. Mökillä on ilmalämpöpumppu, jolla voi säädellä lämmitystä. Mökin käyttö on ympärivuotista.

Vuokra:

jäsenille 40 €/vrk

muille 60 €/vrk

Mökkiä vuokrataan myös pidemmäksi ajaksi (esim. viikko).

Vuokra maksetaan Haapajärven JHL ry:n mökkitilille FI29 5026 0820 0536 00

Varaukset:

Mökkivuokraus Seija Ainassaari, puh. 044 3700 395 (ma – pe klo 17.00 – 19.00)

Mikäli numero ei vastaa, voit jättää tekstiviestin. Mökkiä vuokrataan varausjärjestyksessä.

Majoittuminen:

Vuoro alkaa klo 16.00 ja päättyy klo 15.30

Ennen klo 16.00 mökille ei saa mennä, että edellinen vuokraaja ehtii rauhassa lähteä. Tuo mukanasi tarvitsemasi elintarvikkeet ja esim. suodatinpussit, talous- ja wc-paperit sekä roskapussit. Saunomiseen oltava omat laudeliinat.

Avain:

Avain noudetaan R-kioskilta (avoinna klo 8.30 – 21.00)

Esitä jäsenkortti ja kuitti vuokranmaksun suorittamisesta. Avainta ei luovuteta ilman maksukuittia. Pyydettäessä saat kioskilta myös tarkat ajo-ohjeet. Avain palautetaan samaan paikkaan heti vuokrauksen päätyttyä.

Ohjeita:

Mökin sisätiloihin saa viedä Lemmikin.

Älä jätä mökille mitään elintarvikkeita (ei edes kuivia). Ne houkuttelevat jyrsijöitä ja muurahaisia.

Kirjoita kuulumisia ja palautetta mökkikirjaan, kehitämme mökkitoimintaa kaikkien jäsenten parhaaksi.

MUISTA SIIVOUS VUOKRAUKSEN PÄÄTTYESSÄ, ETTÄ SEURAAVAN ON MUKAVA TULLA!

Jos lemmikki on mukana siivoathan tehokkaammin!

Siivouksen laiminlyönnistä laskutetaan erikseen.

Kalastus:

Jokainen huolehtii itse kalastusluvista.

Palautetta voitte antaa osaston sähköpostiin: jhl@haapajarvi.fi

Haapajärven JHL ry, osasto 395/Hallitus